Marketing online

trendital marketing comunicare automatizare

 

Ce se intampla daca afacerea ta are nevoie sa fie gasita in motoarele de cautare de pe internet? Pentru ca businessul tau este unul important si rezultatele cautarii online trebuie sa reflecte asta. Ajuta-ti clientii sa te gaseasca si pe net! Fii vizibil, raspunde cererilor si controleaza costurile, apeland la specialisti.

Poate ai participat la un seminar Google sau poate ai auzit de la prieteni ca Programul Adwords este simplu si la indemana oricui. Ca are multiple beneficii, printre care:

– Rezultate obtinute mult mai rapid decat in mod traditional
– Atragerea unor clienti potentiali prin utilizarea unor KEYWORDS specifice legate de afacerea ta
– Atragerea de vizitatori direct pe o pagina din site-ul tau – landing page
– Monitorizarea si analiza rezultatelor obtinute
– Transparenta si controlul total al bugetului de reclama

Da, aparent, totul e simplu. Google localizeaza cererea ta, o proceseaza si iti returneaza cele mai relevante sugestii. Daca insa intri in detalii, ajungi sa vezi ca nu e chiar asa de simplu, iar bugetul alocat unei astfel de activitatiiti poate fi usor consumat. Pana la urma, Google Adwords este un sistem complex, un mecanism de promovare, extrem de bine pus la punct, care este menit sa isi atinga rezultatele.

Stabilirea obiectivelor, dar si auditul pentru website, reprezinta consultanta si este tarifata orar. In majoritatea proiectelor, sunt suficiente 1-2 ore pentru a le realiza. Cum tariful orar de lista, pentru acest tip de servicii, este 25 euro, rezulta o investitie de maxim 50 euro.

Landing Page – Pentru optimizarea bugetului, de cele mai multe ori, in campaniile Adwords se folosesc paginile obisnuite din site. Pagini de destinatie separate sunt necesare, in principiu atunci cand poate nu exista site-ul, sau daca exista, dar nu este facut sa reflecte exact obiectul unei campanii sau in alte situatii aparte. Ne vom sfatui cu tine privind necesitatea unei astfel de pagini in campania ta. Daca impreuna vom decide ca este nevoie de aceasta investitie, in majoritatea cazurilor, aceasta are un pret intre 150 – 400 Eur. Este evident ca eficienta bugetului total creste daca, pe pagina de destinatie respectiva, se deruleaza mai multe tipuri de campanii.

Reclamele (Ads) – cele text sau banner-ele (imagine, gif) sunt relativ mai usor de standardizat. Pentru o campanie exista cele text iar un set complet de bannere pentru o prezenta mai accentuata, pot fi concepute si realizate conform standardelor si cerintelor Google si IAB.
Rapoartele sunt incluse indiferent ce componente ale Serviciului de campanii Adwords ai ales.

Note:
1. preturile mentionate nu contin TVA
2. dorim sa te ajutam in constructia bugetului si in estimarea investitiei tale. De aceea, toate plajele de estimare din acest site sunt menite a acoperi cea mai mare parte a situatiilor / proiectelor, speram inclusiv proiectul tau. Aceste estimari nu reprezinta o garantie sau o oferta ferma. Avem nevoie sa ne scrii detaliile proiectului tau.

Crezi ca afacerea ta ar putea creste daca ar fi promovata prin Google Adwords? Putem contribui si noi la acest lucru. Trimite-ne detaliile, piata tinta, cuvinte cheie targetate, concurenta. Daca ai deja si contul Adwords, avem nevoie si de ID-ul acestuia.